Bangga Dapat tolong Korang...

Hey Kawan! Hahah... Smalam aku tak cukup tidoq! hahahah...
aku tolong korang larh!
walau penat, Sebenaqnya.. aku bangga dapat tolong korang...
aku just boleh wat yang tu ja....
aku jarang nk tolong korang dalam bahagian kewangan ke apa2 ke..
tpi aku bleh tolong korang siapkan projek korang...
Sebab korang banyak dah tolong aku selama aku duk kat rumah 406 neyh..
Tak kesah la mcm mana pon... bila ada peluang untuk tolong korang...
aku akan amik peluang tuh...
Tu ja cara aku untuk balas jasa2 kowank kat aku...
Hahahahah! Mata aku dah bengkak dowh! Macam ni ha..

Ngeri kot! hahhahah,.... mata ja jd cam tu... tpi Gigi tak na! hahahah..
sat g aku tidoq ilang la kot bengkak neyh! hehehehe.... da3!
papai! semekum!


"Nothing Perfect In This World"

1 comments:

comey kowt law gg mcm tu gak... hee~~

Suggestion or Review are Welcome
EmoticonEmoticon

Extra Information

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...